Wat doet PT
We verbeteren en optimaliseren organisatorische, bedrijfseconomische en/of financiële processen. We doen méér dan gevraagd wordt en zetten net dat stapje extra om de organisatie vooruit te helpen. We zijn voornamelijk werkzaam in de bouw- en vastgoedsector, de zorgsector en de facilitaire sector. In deze laatste twee sectoren werken we onder ons label F2Connect. Onze opdrachten variëren van financieel projectmanagement tot strategische advisering van raden van bestuur, van ondersteuning bij aanbestedingstrajecten, tot optimalisatie van de bedrijfsvoering. Ons team bestaat uit partners, consultants en projectmedewerkers. Daarnaast hebben we een netwerk van gespecialiseerde adviseurs. We zijn kritisch, doortastend, breed inzetbaar en deskundig. Binnen ons PT- team combineren we achtergrond, opleiding en ervaring en slaan we de handen in één om van alle opdrachten een succes te maken. In deze infographic lees je meer over PT, over wat we doen en wat we kunnen betekenen.
Wij helpen onze opdrachtgevers verder
We zijn denkers en doeners. Volgens ons een essentiële voorwaarde om alle bedrijfseconomische kansen en mogelijkheden van onze opdrachtgevers optimaal te benutten. Door onze ruime ervaring bij veel organisatietypen, variërend van multinational tot MKB en in diverse sectoren zijn wij in staat de specifieke problematiek en de cultuur van organisaties eigen te maken. Schakel ons in voor:
+ Strategische en organisatorische vraagstukken
+ Projectmanagement
+ Interim werkzaamheden
+ Financiële dienstverlening
+ Consultancy & management
Benieuwd naar waar we voor staan, hoe we onze opdrachten aanvliegen en wat we beloven? Check het hier!
Wij delen onze kennis
Door het stimuleren van kennisontwikkeling en het delen van kennis over actuele onderwerpen met en tussen opdrachtgevers leveren we een blijvende toegevoegde waarde als kennispartner.
We stimuleren kennisontwikkeling bij medewerkers en opdrachtgevers. Dit wordt bijvoorbeeld vorm gegeven door het organiseren van jaarlijkse cursussen en themabijeenkomsten. Daarnaast worden uiteenlopende bijeenkomsten georganiseerd om de kennisuitwisseling met en tussen opdrachtgevers te vergroten.
De jaarlijkse themabijeenkomst Bouw en Vastgoed, die zich voor een belangrijk deel richt op actuele thema’s op het vlak van gebiedsontwikkeling, is inmiddels een druk bezocht event. De laatste jaren mochten we ruim 100 relaties en andere belangstellenden welkom heten op deze bijeenkomst die in het najaar wordt gehouden. Daarnaast organiseren we in het voorjaar een cursus waarin we ingaan op de actualiteiten rondom financiering, fiscaliteit, recht en verslaggeving.
Ook organiseren wij op maat gemaakte evenementen voor onze opdrachtgevers rondom actuele thema’s om op deze wijze vorm te geven aan de kennisuitwisseling met opdrachtgevers en tussen opdrachtgevers onderling.